Reklama
Reklama

Archív článkov

Transparency International Slovensko a Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť minulý týždeň zverejnili protikorupčné varovania týkajúce sa využívania „eurofondov“ na Slovensku. Miniatúrne mimovládne organizácie zdieľajúce spoločnú chodbu i vzájomne prepojených zakladateľov predložili analýzu, ktorá sa síce venuje pálčivej téme, ale veľa toho nehovorí. Dokonca to vyzerá tak,...

Vedomostná spoločnosť je na Slovensku viac vzdialenou víziou než skutočným politickým programom a už vôbec nemá nič spoločné s našou dnešnou realitou. Väčšina ľudí tomuto pojmu dokonca ani nerozumie, nevie, čo presne si pod ním má predstaviť. Mnohých politikov (na všetkých úrovniach), ale i manažérov súkromných firiem práve preto ani nezaujíma. Dnes to ešte nie je také očividné...

Košickej komunikačnej agentúre Communication House sa podaril husársky kúsok. V praxi ukázala, ako sa veľké firmy usilujú zmanipulovať verejnú mienku. Agentúra k nám dotiahla Kanaďana Patricka Moora, ktorý je vraj nezávislý ekologický aktivista, aby podporil hrôzostrašnú ťažbu rádioaktívneho uránu iba kúsok od Košíc. Vrcholom efektivity bolo, že jednou ranou zabila dve muchy:...

Autor