Čože Váhostav, poznám i horšie...

Počet zobrazení: 4885

Dám vedieť, ako to dopadlo, zatiaľ bolo korektné prejednanie a uznanie výpovednej lehoty. Zdá sa, že sa veci dejú k lepšiemu.

 

Ako je to vlastne u nás teraz s komerčnými zmluvami kliento - občanov SR s finančnými korporáciami?

Všimnime si tých nežných psíkov poisťovne MetLife, ktorí Vám "zakaznícky-orientovane" predostierajú červený koberček všade, kadiaľ kráčate! Sú toho plné cesty pri bilboardoch (dobre píšem, lebo cesty sú tu kvôli tým reklamám, nie?), sú toho plné časopisy, denníky i televízie.

A potom príde jeden "kouč a tréner" predajcov a odskúša si tú zákaznícku orientáciu v praxi. ...A debakel:

Dňa 16.4. tohto roku som podal po jednaní s obchodným zástupcom poisťovne MetLife výpoveď zo zmluvy, presne 6 týždňov pred termínom „výročia“ zmluvy a v lehote určenej poisťovňou na podanie výpovede či možných zmien v zmluvnom vzťahu ku klientovi.

Poistný agent prevzal odo mňa a potvrdil výpoveď na osobnom stretnutí na kópiu listu a ešte sa pokúšal ma predtým presvedčiť, že stačí urobiť zmeny v zmluve, teda ešte máme lehotu v poriadku. List som podal hodinu po jednaní s agentom poštou doporučene a 1.triedou 16.4.2015 a nie som si vedomý, že by pošta v ten deň štrajkovala.

Esemeskou mi prišla správa od MetLife, že sa venujú mojej požiadavke a že ju obdržali a dňa 28.4. mi prišiel list (nedoporučený), že nemám právo vypovedať zmluvu, pretože som nedodržal lehotu 6 týždňov k výpovedi pred lehotou „výročia zmluvy“. A že musím platiť ďalej...

...prosím právnikov, ktorí čítajú tento blog, pozrite sa na to, vyzerá to, že nás majú finančné korporácie už ozaj za blbov, ktorí im budú platiť ich zisky bez možnosti oslobodiť sa od tej zmluvnej povinnosti, pôvodne dobrovolného komerčného vzťahu.

Ak bolo možné 16.4. ešte zmeniť niektoré podmienky v zmluve, napríklad navýšiť poistné či zazmluvniť pripoistenie k dátumu výročia, zrušiť zmluvu už nebolo možné?

Alebo sa len agent nechcel pripraviť o províziu na ďalší rok? A či poisťovňa MetLife nie je na Slovensku už solventná? Dávam to do pozornosti finančnému dohľadu Národnej banky Slovenska a prirodzene sa budem brániť. Sú tam predsa uložené MOJE peniaze...

...varujem MetLife, že ak nebude zákaznícky orientovaná, asi jej ani tie bilboardy so psíkom a drahé mediálne reklamy na slovenskom trhu nepomôžu!

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Blogy a statusy

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984