Svätá Iveta

Výraz tváre dosluhujúcej predsedníčky vlády nebol nepodobný svätej panenke alebo aspoň Johanke z Arcu: "To mňa chcete zatiahnuť do tej opičiarne?!" zvolala pobúrene, keď Úrad vlády najprv razantne poprel, že by bol Jaroslav Haščák jej hosťom. Potom - pod tlakom okolností, priznala stretnutia s ľuďmi z Penty, no ale, no a čo?!
Počet zobrazení: 5929
IvetaRadic.jpg

Veď ona predsa nebola v konšpiračnom byte, ona má iba „otvorený dom“, v ktorom prijala stovky priateľov. Áno, medzi nimi aj predstaviteľov Penty. Ale rozprávala sa s nimi „iba“ o pripravovaných zákonoch, nie o províziách. Samé odbornosti o sociálnych veciach, o zdravotníctve.

Až tam sme sa v politike na Slovensku dostali, že podozrivé je iba ticho v konšpiračnom byte, keď počuť iba šum počítačky peňazí? Ale keď lobisti chodia priamo za poslankyňou, zodpovednou v najsilnejšej vládnej strane za budúcu podobu zákonov, to je iba také normálne, možno dokonca priateľské posedenie?

Výsledok pozná každý obyvateľ „tejto krajiny“, ako zvykne nazývať Slovenskú republiku Iveta Radičová, na vlastnej koži. To však, samozrejme, nemá nič spoločné „s touto opičiarňou“, to je predsa normálne! Navyše – veď v dome Ivety Radičovej nikdy nebol antikrist Fico – tak čo od nej chcete?!

V rozhovore pre Sme povedal spolumajiteľ Penty E. Maták čo-to aj o vierovyznaní, teda politických názoroch svojej finančnej skupiny: „Mrzí ma, že títo ľudia, u ktorých som mal nefalšovaný pocit, že máme spoločné názory na život, že vidíme tento svet pravicovo-liberálne ako SaS, jeden z našich bývalých partnerov Jožo Špirko ich aktívne podporoval, aby mohli presadzovať tieto názory, u nich by som tieto pľuvance a kopance do našej firmy nečakal. To by som čakal od ľudí z opačnej strany, ktorí vyznávajú silnú rolu štátu.“ Hoci reč je o SAS, vierovyznanie strany Ivety Radičovej je podobné – veď tvoria spolu kvalitnú posádku, ako si pochvaľovala pri preberaní kormidla vládnej bárky.

Mladí ľudia v uliciach Slovenska sa tejto otázky nedotýkajú – hnevá ich iba sprostá zlodejčina. Lenže ona sa nestratí tým, že sa potrestá – ak sa potrestá! – jedna finančná skupina. Omnoho dôležitejšie sú návštevy lobistov v otvorenom dome, kde sa dohodujú pravidlá života v „tejto krajine“. Neoliberálne zákony, aké nemajú ani v USA – napríklad ten o nulovej dani z dedičstva: keď deti privatizérov, ktorí dostali majetok ľudu – áno, ľudu! – za jeden trt a dva orechy, a nikdy z toho nebudú musieť odviesť ani jeden cent.

Lenže o zákonoch neoliberálnych vlád sa nehovorí. Manipulátori radi skrúcajú reč do známeho koryta – za všetko, aj za tú zlodejčinu, môžu komunisti a bicyklisti. A komunisti – to sú predsa všetci súčasní ľavičiari. Vôbec nie bývalí elitní príslušníci KSČ, dnešní majitelia vládnych bábok, ktorí vidia – rovnako ako ľudia Penty – svet pravicovo-liberálne.

A ešte jedna spomienka. Na Klube NS pred voľbami v roku 2006 sme mali hosťa Ivetu Radičovú. Spolu s Ľ. Kaníkom pripravili revolučnú zmenu v dôchodkoch. Tzv. dôchodkovú reformu. Položila som vtedy našej hostke túto otázku: „Ponovembrové elity sa zaprisahali, že už nikdy žiaden experiment. Vy sa teraz chystáte na najväčší experiment od čias Bismarcka, viete, aké budú jeho dôsledky?“ Veľmi som tým pani profesorku rozčúlila a dôsledne ma uzemnila. Asi tak, ako teraz novinárov, keď sa jej pýtali na tie stretnutia s penťákmi.

Ale – nie podľa svätého rozčúlenia, vždy po ovocí spoznáte ich.

Foto: gmgroup - Slovo 3/2010

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Reagujte na článok

Napíšte prosím Váš text.

Komentáre

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
04. február 2012, 17:43
Bojovať proti korupcii, klientelizmu, krádežiam, výpalníctvu, mafiánstvu, vraždám......to určite áno. Lenže mám taký silný pocit, že súčasné protesty ľudí v uliciach proti Gorile sú neorganizované, nebezpečné, a hlavne cítiť z nich, že zase niekto tu zase niekoho podpláca do takýchto akcií. Keď vidím tie neskúsené mladé tváre , ktorí nemajú organizačné, politické, ani ekonomické skúsenosti a keď hovoria, že už neveria politikom, poslancom,....a treba uchopiť moc do rúk občanmi, tak trochu mi behá mráz po tele. Medzi aj tých dobre to mysliacich demonštrantov sa prieplietajú neonacisti, ultranacionalisti, vreckoví zlodeji,......takže pozor ! Môže sa to veľmi ľahko zvrhnúť na cestu dnešného Grécka, Sýrie, Egypta a nebodaj, hádam už nie, ako v Lýbii ?! Neverím, že v dohľadnej dobe niekoľkých rokov sa došetria prípady Gorily, sasanky, či ďalších káuz a že niekto z väčších rýb, povedzme rovno gaunerov a rozkrádačov krajiny, skončí spravodlivo v base ! Ľudia, teda mnohí, si mýlia slobodu a demokraciu s anarchiou !!! A dobíjajú Úrad vlády či Slov. parlament. Som za očistu ekonomickú a hlavne morálnu spoločnosti, ktorá je už v totálnom marazme. Ale nie som presvedčený, že takýmto spôsobom, ako to teraz predvádzajú v uliciach BA a ďalších miest, je ten správny súôsob. Pozor na to, aby to nebola len cesta k tomu, aby sa k moci, ku korytu v štáte dostali také elementy, exoti, diletanti, ako Matovič, 99 %, Mojsejová a neviem kto preboha ešte ? To by už bol totálny úpadok tejto už aj tak dosť zmasakrovanej spoločnosti. Odložiť voľby ? Prečo a pre koho ? Nie, občania nech sa rozhodnú a nemusia krúžkovať tých, ktorých považujú v jednotl. stranách za tých, ktorí sa podieľali na rozkrádaní majetku štátu ! Radšej voliť menšie zlo ako totálnu katastrofu, vrátane diletanta a exota Sulíka ! Ak treba potrestať Dzurindu, Mikloša a ďalších, nech sa páči. Treba ich odstrániť z vedenia polit. strán. Ale hádzať do jedného vreca všetkých ? To hádam nie. Omladiť jednotl. kandidátky strán, to áno, treba aj čerstvé, nové tváre. Ale zase pozor ! Aby sa tam pod rúškom tzv. očisty a demokracie nedostali nasadení a dosadení ešte horší. Na to bacha, voliči. Preto sa nedajte ovplyvniť, ale voliť choďte. Podľa vlastného svedomia a názoru. Vždy lepšie ako by mala vládnuť národu uliva. To by nemuselo dopadnúť bez krviprelievania a hádam nejakú občiansku vojnu tu nechceme ?! Voľte tých, ktorí Vám podľa Vášho názoru doteraz najmenej škodili a do ktorých vkladáte nádej, že sa budú predsa len aspoň trochu viacej starať o bežného občana a o zanikajúcu strednú triedu spoločnosti.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
04. február 2012, 18:04
aky je rozdiel medzi Tebou ,ktora vstupila do strany aby Ta chceli a sefredaktorom ,ktory bol sefredaktorom rovnako preto lebo by ho ako sefredaktora bez knizky nechceli.Obaja ste mali cervene knizky, ale cerveni ste nikdy neboli. Ja vidim len jeden rozdiel.On Teba vyhodil.Ty jeho nie.Nie preto ,ze si nechcela ,ale si nemohla.A to sa Ti neprotivilo vdaka tej cervenej knizocke, do ktorej si mala nekonecny problem lepit znamocky zohrievat stolicku vo FZ.Prepac .K 60-ke som naznacil.Poprosila si si znova.Nech sa paci.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
04. február 2012, 18:06
Peter, súhlasím, práve preto som blogoval o tom, ako sa dá "pošmyknúť" na pouličných protestoch a ako sa dajú zneužiť (myslíte, že naivné? deti typu Lucia Gallová).Veď sa už aj stalo, ale Ivetka je z toho čistá...veď ona nič, to je mimochodom "jej pracovisko" ten Úrad vlády, na ktorý protestujúci hádzali vajíčka a delobuchy...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
04. február 2012, 18:11
Mne Ty môžeš tykať, si anonym a teraz si stratil zas poctu byť "ďjaďom/tútorom", lenže pani Gabriela je dáma a tykať jej nemôžeš, ty chrapúň. Ak sa s ňou poznáš, tak prezraď svoje meno, tentoraz si to prehnal a znížil si sa na úroveň anonyma Inga...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
04. február 2012, 18:26
1. kedysi boli rytieri, v 20.storočí boli mravní a zodpovední politici, aspoň tak sa to na úrovni diplomacie krajín sveta protokolárne dodržiavalo.
Tí, čo to nedodržiavali, boli časom porazení, odsunutí na smetisko dejín ( Hitler, Mussolini, nórsky Quisling, Stalin,...) a potom prišli čudné mravy, kde blonďatý disident vykrikoval, že pravda a láska zvíťazili a vzápätí si odložil prezidentské sako a správal sa ako kedysi v kotolni.
To sa ujalo, naposledy tu maďarský prezident pred vstupom na mnost odložil prezidenské sako a chcel prepochodovať cez most na výročie Augusta 1968 do susednej krajiny "ako civil", ale neuvedomil si, že ľudia u nás sú citliví na výročia a mohla ho trafiť tehla. Dodnes sa žaluje v Haagu, že predsa on nešiel cez most ako prezident a Slováci mu zabránili v jeho (akom?) občianskom práve.
Inak, aj izraelský premiér kedysi "vyzliekol premiérsky plášť" a vkročil na posvätné územie Palestíncov a tým vyvolal dlhoročnú intifádu, svet to už zabúda.
Nuž a naši pravicoví politici tiež akosi zabúdajú, že funkcia sa nedá zobliecť "na pár minút" a nemôžu ísť k niekomu na byt ako "súkromné osoby".

Inak, mladí, neskúšajte túto prax našich politikov v súkromnom živote:
ani jeden manžel neuverí svojej manželke, že išla na byt s tým cudzím pánom "pohovoriť si o samých odborných veciach", najmä, ak tam strávila trochu dlhší čas, alebo že "ten pán" prišiel za ňou domov iba vo veci odborného disputu.

2. aj naši anonymovia nám tu vytvorili z diskusií dosť smradľavú žumpu, my si však nos zapchať vieme...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 04:22

"Ch.A., vykaj dáme Mne Ty môžeš tykať, si anonym a teraz si stratil zas poctu byť "ďjaďom/tútorom", lenže pani Gabriela je dáma a tykať jej nemôžeš, ty chrapúň. Ak sa s ňou poznáš, tak prezraď svoje meno, tentoraz si to prehnal a znížil si sa na úroveň anonyma Inga... Peter Zajac-Vanka

*************************

PZV, prečo tu presadzujete, či od iných vynucujete gentlemantnosť, keď sa tu k sebe správame ako "ľavicové" hoväda?

Aby ste sa ku mne ako k žene, nemuseli správať ako gentleman, tak zo mňa urobíte muža.

Tak vôbec nechápem prečo presadzujete takéto pokrytectvo? Navrhujem všetkým, aby sme si tykali aj keď sa osobne s väčšinou osobne nepoznáme a správali sa aj v rámci ostrej polemiky k sebe v medziach slušnosti.

Na druhej strane diskutujúceho bez akýchkoľvek zábran nazvete chrapúňom, čo je jednoznačne hrubým útokom na jeho ľudskú dôstojnosť z vašej strany.

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 04:37
P>Inak, aj izraelský premiér kedysi "vyzliekol premiérsky plášť" a vkročil na posvätné územie Palestíncov a tým vyvolal dlhoročnú intifádu, svet to už zabúda.

*************************

PZV, napíštete tu do neba volajúcu sprostosť, pourážate diskutujúcich prispievateľov a potom vyžadujete, aby sa ľudia k vám spravali slušne???

Ste vy vôbec schopný pochopiť, že Kanaán, Filištínu, Edon, Amon a iné územia štátu Izrael sú večným dedičtvom daným Izralecom BOHOM?

Ako zatrknutý ateista tu vypisujete sprostosti a osočujete diskutujúcich, pritom nemáte ani základné historické a teologické vedomosti! Je mi vás úprimne ľúto, lebo ste klesli až na same dno tej pomyselnej "smradľavej žumpy", ktorú tu dlhodobo vytvárate!

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 04:59

"...člen KSČ, ktorý začal vidieť svet liberálne pravicovo. Odvtedy mi je jedno, či som pre niekoho červená, zelená, biela alebo fialová, len by som nerada bola spájaná s elitnými členmi KSČ, ktorí boli papalášmi v minulom režime a sú papalášmi aj teraz, len vidia svet liberálne pravicovo." Gabriela Rothmayerová

**************************

Nie je každý elitný komunista oportunistická "sviňa" a priori. Rozhodujúce je či niektorý "ľavičiar, či exkomunista" liberálne pravicovo orientovaný (modročervený = purpurový), lebo takýto ľudia boli, sú a budú jednoznační oportunisti. V každom režime sa presadia, lebo sú bez chrbtovej kosti. Vedia jednať podlízavo, pochlebovačne, prefíkano utilitaristický a nakoniec dostanú svoje bez ohľadu na to koľkým ľuďom pritom ublížia.

Poznám viac celkom slušných vyššie postavených komunistov, ktorým sa po prevrate zrútil svet, lebo neboli schopní pochopiť a uveriť tomu ako ich zapredali oportunisti z ich radov, aby na nich kydali a ich úkor sa dostali hore, či lepšie povedané udržali si nahonobené majetky a vplyvné postavenie.

Preto zásadne nehádžem všetkých komunistov a ex komunistov do jedného vreca, pretože ako ste správne uviedli, "poznáme ich po ovocí", ktoré prinášajú v prospech spoločnosti, či skôr tých najbezbranejších.

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 05:07

"Ch.A., vykaj dáme Mne Ty môžeš tykať, si anonym a teraz si stratil zas poctu byť "ďjaďom/tútorom", lenže pani Gabriela je dáma a tykať jej nemôžeš, ty chrapúň. Ak sa s ňou poznáš, tak prezraď svoje meno, tentoraz si to prehnal a znížil si sa na úroveň anonyma Inga... Peter Zajac-Vanka

*************************

zopakujem príspevok, ktorý som dala omylom do threadu vyššie.

PZV, prečo si tu presadzujete, či od iných vynucujete gentlemantnosť, keď sa tu k sebe správame ako "ľavicové hoväda"?

Aby ste sa ku mne ako k žene, nemuseli správať ako gentleman, tak zo mňa urobíte pre istotu muža.

Tak vôbec nechápem prečo presadzujete takéto pokrytectvo?

Navrhujem všetkým, aby sme si tykali aj keď sa osobne s väčšinou osobne nepoznáme a správali sa aj v rámci ostrej polemiky k sebe v medziach slušnosti.

Na druhej strane diskutujúceho bez akýchkoľvek zábran nazvete chrapúňom, čo je jednoznačne hrubým útokom na jeho ľudskú dôstojnosť z vašej strany.

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 05:29
Neviem v čom ste odborník a ani ma to moc nezaujíma ale trvať na zrušení trestoprávnej imunity je prejav absolutného nepochopenia dnes platného politického systému a kultúry v ktorej žijeme. Predstavte si, že ste poslanec a poviete niečo čo sa nepáči opozícií a na druhý deň 1000, pomocou Face Bxxk-u zmagorených opozičných "AVATAROV" na vás podá cez sieť rozmnožené trestné oznámenie. Každý z nich dostane ešte aj generickú inštrukciu ako to upraviť tak aby sa tým mocenske zložky MUSELI ZAPODIEVAŤ a ste jasný. Presedíte na polícií a prokurátúre zvyšok svojho poslaneckého mandátu. Toto čiastočne hrozí aj pri zrušení priestupkovej imunity. Sofistikované metódy ako vám zabrániť dostať sa na hlasovanie do NR SR sú už dávno vyvinuté. Pod tlakom akýchsi aktivistov a médií aj sami politici začnú demontovať vlastný ŚTÁT a oslabovať jeho vplyv a tym uvolňovať priestor pre vplyv aj politický iných - cudzích korporácii, tzv. mimovládnych, zvonku financovaných organizácií ale najmä cudích médií.
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 06:05

"Pán Zajac

Neviem v čom ste odborník a ani ma to moc nezaujíma ale trvať na zrušení trestoprávnej imunity je prejav absolutného nepochopenia dnes platného politického systému a kultúry v ktorej žijeme."

"Presedíte na polícií a prokurátúre zvyšok svojho poslaneckého mandátu. Toto čiastočne hrozí aj pri zrušení priestupkovej imunity." Slávko

*****************************

Na čo je PZV odborníkom to fakt ani ja neviem dodnes pochopiť. Ale to nie je môj problém. Možno na vyrývanie do diskutujúcich?

Teraz prejdem k veci:

Na rozdiel od vás so zrušením priestupkovaj imunity plne súhlasím. Kategorický som proti zrušeniu trestnoprávnej imunity!

Rozhodne nemôžem súhlasiť s vašim názorom, či skôr hypotetickým predpokladom, že to: "Toto čiastočne hrozí aj pri zrušení priestupkovej imunity."

Pretože v zmysle zákona o priestupkoch konkrétne v § 73 ods. 2 Zákona 372/1990 Zb. je explicitne uvedená možnosť nevypovedať, k čomu obvineného nemôžete nútiť. Taktiež ho nemožno donútiť k priznaniu!

Obvinený môže požiadať príslušný orgán, aby priestupok sa prejednal v súlade s § 74 ods. 1, zákona 372/ 1990 Zb.v jeho neprítomností.

Z uvedeného vyplýva, že vaše obavy sú neopodstatnené v prípade obvinenia z priestupku, pokiaľ poslanec nebude úplný kretén a bude mať aspoň elementárne právne znalosti.

Pokiaľ sa jedná o trestnoprávnu zodpovednosť, tak pokiaľ by sa zrušila, ľahko by sa mohol stať podobný prípad ako pri voľbe prezidenta v českom parlamente. Tesne pred voľbou dal Havel zatknúť prostredníctvom svojich známych policajtov predsedu republikánov poslanca Sládka. Havel vtedy bol zvolený jediným nadpolovičným hlasom, ktorý by mu určite nebol Sládek dal!

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 07:05
ingo napisal:
Ste vy vôbec schopný pochopiť, že Kanaán, Filištínu, Edon, Amon a iné územia štátu Izrael sú večným dedičtvom daným Izralecom BOHOM?

kazdy narod ma pravo svoju identitu, mytologiu, dokonca aj na mystifikacie. Izraelcania rovnako ako Palestincania. v tomto vsak plati jedno pravidlo - narodne prava jedneho naroda koncia tam, kde zacinaju prava ineho naroda - nemozno ich popierat ci uz silou, mediami, alebo prefikanym financnictvom...

historia dokumentuje na tisickach pripadov, ze neuznavanie prava inych narodov nevedie k nicomu dobremu, vedie to k eskalacia napatia na Blizkom vychode, ktore cim dalej tym viac hrozi prerast na rozsiahly vojnovy konflikt. dnes je to doslova sud s pusnym prachom, je otazka len kedy a kde to zacne. stat Izrael a jeho rozumni politici si to uvedomuju, ale nemozu s tym nic robit, nakolko je tam tlak nabozenskych fanatikov vasho razenia. preto si roznymi cestami vytvaraju predmostia v statoch strednej europy, kde sa dalo/daju lacno nakupovat firmy, pozemky, zdroje...
ved ako prehlasil Simon Peres - We are buying Manhattan, Hungary, Romania and Poland... http://www.youtube.com/watch?v=FwmUUhsfKuc

je tu vsak nadhodena celkom ina tema a tak to nebudem dalej rozvijat, chcem tym zdoraznit jedno - nie je nic horsie ako fanatici, ktorych optika videnia je skreslovana stredovekymi pripadne aj starovekymi nabozenskymi dogmami...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 08:04

"chcem tym zdoraznit jedno - nie je nic horsie ako fanatici, ktorych optika videnia je skreslovana stredovekymi pripadne aj starovekymi nabozenskymi dogmami... anton b.

***************************

Nič iné ako osočovanie sa od antisemitského, ateistického zadubenca nedá ani očakávať! Howgh

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 08:10
pan Ingo, ste tak bigotny ze ani neviete ze Palestincania su tiez semiti a tak oznacenie za antisemitu plati presne na vas...
Obrázok používateľa Anonymný
#7
(neuvedené)
05. február 2012, 08:41
anton b., už Ti došlo, o čo ide anonymom?

Inak, pani expremiérka a dočasná premiérka: teda stratila aj ona priestupkovú imunitu?
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 09:02

Anton b., skôr ako napíšete ďalšiu kravinu, tak si pozrite, čo píšete v nejakom, slovníku, či encyklopédií! Napr.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Antisemitizmus

Antisemitizmus je nepriateľstvo alebo predpojatosť voči Židom ako predstaviteľom židovského náboženstva (judaizmu), etnickej skupine alebo rase. Aj keď samotné slovo (anti-semitizmus) je odvodené od slova Semiti, slovom antisemitizmus sa dnes neoznačuje nepriateľstvo voči semitským národom všeobecne (kam patria aj Arabi), ale len voči Židom!

Takto ste ostatným čitateľom NS len na smiech! Uvedomujete si to vôbec?

Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 09:09
samozrejme, ako vzdy, neprijemna tema pre praviciarov a tak sa diskusiu snazia sabotovat a presmerovat niekam inam. premierka ma maslo na hlave. jej nedavna prezidentska kampan stala podla marketingovych odbornikov (Michal Ruttkay) desiatky milionov korun. bolo vytapetovane cele slovensko, v podobe javaskriptov sa plazila asi po kazdej webovej stranke. keby sa jej niekto spytal na povod tych peniazi by zacala zmatkovat ako svojho casu ked mackala v parlamente tlacitka aj za nepritomnu kolegynu. inak v klasickej reci psychologie vytrestene oci znamenaju klamanie, ktore dotycna osoba nezvlada...
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 09:17
co pise wikipedia nie je take dolezite ako to, kto boli semiti a ze aj Palestincania su semiti. ja tiez prispievam do wikipedie, ked budem mat cas vam tam napisem blizsie vysvetlenie aby tomu rozumeli aj taki bigotni abonenti ako Vy. teraz si hlavne uvedomte ze nemozte menit a prisposobovat pojmy ako sa vam zachce lebo to povedal ten a ten rabbi alebo ina vasa autorita...
Obrázok používateľa Anonymný
#8
(neuvedené)
05. február 2012, 10:56
Podľa mojho bezvýznamného názoru má iveta najzákernejší profil. Krátka história jej výrokov za posledných 10 rokov a realizovaných výstupov v zhmotnených zákonoch, poznačených "neziskovými mimovládnymi organizáciami" !!! je v najzákernejšej rétoricko-mediálnej forme
Obrázok používateľa Anonymný
(neuvedené)
05. február 2012, 12:25
Pani Inge - ďakujem za čiastočné vysvetlenie, čo však nevylučuje rôzne fígle. A pánovi Zajacovi. Viete, že to nie je len o tom čo jednotliví predsatvitelia opozície hovoria. V záchvate boja o moc sa tvrdo útočí na všetkých oponentov ak treba tak aj na tých, ktorí sú aj v komunikácii slušní a správajú sa v súlade so zákonmi a etikou, ktorá je v danom čase kompatibilná s kultúrou "normálne sa správajúcich, čestných ľudí".

Stránky

Blogy a statusy

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984