Komunálna kreativita

Komunálne voľby bývajú väčšinou v úzadí tých parlamentných. Nielen pre voličov, ale aj pre stranícke centrály. V ničom tentoraz nevynikol ani tretí sektor, ktorý zväčša použil rovnaké slogany ako pred parlamentnými voľbami. Keďže celú kampaň pred komunálnymi voľbami si viedli regionálne pobočky, väčšinou si ju financovali samotní kandidáti.
Počet zobrazení: 958

Komunálne voľby bývajú väčšinou v úzadí tých parlamentných. Nielen pre voličov, ale aj pre stranícke centrály. V ničom tentoraz nevynikol ani tretí sektor, ktorý zväčša použil rovnaké slogany ako pred parlamentnými voľbami. Keďže celú kampaň pred komunálnymi voľbami si viedli regionálne pobočky, väčšinou si ju financovali samotní kandidáti. Aj menej peňazí však nezabránilo prejavom kreativity v niektorých regiónoch. Napríklad v Trnave dvaja kandidáti vhadzovali do schránok čierno - biely letáčik so svojím program. Na konci však dodali, že farebné materiály s ich fotografiami by ich stáli päť korún, a preto sa rozhodli venovať ušetrené peniaze občanom. A tak ku každému listu bola pripojená koruna. Rovnako vraj chcú zaobchádzať aj s obecnými financiami. Nuž, za takýto nápad by sa azda nemusela hanbiť ani renomovaná reklamná agentúra. Oveľa lepšie finančne má asi predvolebnú kampaň zabezpečenú jeden z kandidátov na primátora hlavného mesta Juraj Stern. Pravdaže, tu ide o trochu väčšiu hru. A tak sa snaží len dobehnúť svojho najväčšieho rivala Andreja Ďurkovského, ktorý má veľkú výhodu vďaka svojej súčasnej pozícii starostu Starého Mesta. Takže, zatiaľ čo ten zvolil stratégiu tesne pred voľbami vylepšovať túto mestskú časť, Juraj Stern taktiež pochopil, že len billboardmi sa na radnicu nedostane. V jednej bratislavskej reštaurácii tak k účtu dostanete fľašu minerálky s logom tohto kandidáta. Tu zrejme o šetrenie peňazí pre občanov nejde. Mnoho ľudí pre parlamentnými voľbami hovorilo, že kampaň ich rozhodnutie neovplyvní. Uvidíme teda, ako to bude s voľbami komunálnymi.

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Reagujte na článok

Napíšte prosím Váš text.

Blogy a statusy

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984