Reklama
Reklama

Z vašich ohlasov

Jozef Magyar, Ján Šteuček
Počet zobrazení: 1864

Vysvedčenie od jeho veličenstva – voliča

Výsledky 1. kola prezidentských volieb sú jednoznačným odrazom súčasnej celosvetovej tendencie likvidácie štandardných politických strán. Žiaľ, ani Smer nenašiel vo svojom strede dostatok schopných ľudí, ktorí by dokázali priebežne očisťovať meno strany od špiny, ktorú na nich začala hádzať už dávnejšie opozícia na čele s Matovičom a v minulom roku špinenie na seba prevzalo tzv. Slušné Slovensko.

Prečo sa Smer nebránil, si mnohí vysvetľujú tým, že mnohí smeráci naozaj mali špinu za nechtami a báli sa. V každom prípade je vďaka kvalitnému marketingovému pôsobeniu dôsledkom hrubo poškodené meno politickej strany, ktorá jediná mala dostatočný personálny potenciál na vládnutie.

Aj keď nás bildbordmi SaS presviedča, že existuje alternatíva, tak SaS ňou naozaj nie je. Po odchode niekoľkých jej členov stratila takmer úplne svoj odborný potenciál a nie je schopná viesť krajinu. OĽaNO je ako malý chlapec vykrikujúci spoza plota. A keď si uvedomíme schopnosť Sulíka rozbiť akýkoľvek vzťah, tak proti  Smeru momentálne niet zodpovednej alternatívy. A v súčasnej európskej geopolitickej hektickej situácii si Slovensko nemôže dovoliť mať neschopnú dobrodružnú vládu bez vízie a cieľa.

Preto je nevyhnutné, aby sa Smer spamätal, aby sa zbavil osôb, ktoré mu pokazili meno a zároveň začal intenzívnu informačnú kampaň. V kampani by mal vysvetliť, ako hrubo bola zneužitá vražda Kuciaka s partnerkou na politický boj, mal by poukázať na to, ako organizátori „Za slušné Slovensko“ pracovali s verejnou mienkou a oklamali občanov.

Zároveň by Smer mal na základe reálnych ekonomických výsledkov poukázať na to, že od roku 2006 napriek ekonomickej kríze Slovensko dosiahlo pokrok a reálne sa zaradilo medzi stabilné európske štáty a v porovnaní s ostatnými východoeurópskymi štátmi sme snáď dosiahli najväčší rozvoj.

Ale to je úloha vysoko odborného politického marketingu. Treba zabrániť, aby sa marketing nezúžil na boj predsedu o kreslo sudcu Ústavného súdu, aby sa nevybíjal v zničujúcich prízemných  politických debatách. Marketingovo treba prezentovať pozitívne výsledky napríklad vo zvýšení minimálnej mzdy z 250 na 500 €, zníženie nezamestnanosti, zvýšenie zamestnanosti, zvýšenie reálnej mzdy, ekonomické vyrovnávanie s Českom atď. Súbežne s tým však treba prinášať informácie o výsledkoch vyšetrovania korupcie, vrážd, ekonomickej kriminality s tým, že Smer sa bude dôrazne dištancovať od týchto trestných činov.

Len dôsledné naplnenie tejto stratégie má ešte šancu vrátiť Smer do boja o víťazstvo v nasledujúcich voľbách a zabrániť totálnej zmene existujúceho straníckeho politického systému.

Ak sa tak nestane, tak nasledujúce voľby budú vyhrávať marketingom stvorené politické bábky, s ktorými budú manipulovať neznáme osoby v pozadí, ktorých ciele môžu byť značne pochybné a zničujúce.

RNDr. Jozef Magyar
(19. 3. 2019)


Vysvedčenie od jeho veličenstva – voliča

Aj keď v mnohom sa dá súhlasiť s autorom, v jednom ho chcem "poopraviť", resp. doplniť. Politika strany je určovaná činnosťou jeho „aparátu“ (najmä poslanci a ich asistenti) medzi voličmi. Napr. (neviem o tom) či sa Ján Kvorka z Martina usiloval usporiadať/zorganizovať nejaké zhromaždenie/besedu s občanmi v Turci. Či sa zaujímal o dianie a nálady občanov nielen pred voľbami, ale počas celého volebného obdobia. Takáto činnosť sa nedá nazvať inakšie ako „PASIVITA“ a to k víťazstvu vo voľbách neprispieva. Je nepochopiteľné, že stranu Smer obviňujú z „poplatnosti“ oligarchom, ale  skoro všetky médiá (všetky sú vlastníctvom oligarchov), sú „naklonené“ proti Smeru. 

Vyzerá to tak, že v „súboji oligarchov“, tí smerácki, „PREHRÁVAJÚ“ – alebo majú „MENEJ FINANCIÍ“!? 

Ján Šteuček
(18. 3. 2019)

 

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon
     
Reklama
Reklama

Blogy a statusy

Reklama
Reklama
Reklama