Reklama
Reklama

Kreativita mainstreamových konšpirátorov

Počet zobrazení: 3558

Dostať sa na ich zoznam nie je ťažké. Vedia o tom svoje nielen Hlavné správy, no i ďalších 160 portálov pôsobiacich v Slovenskej aj v Českej republike. Autormi zoznamu sú členovia nejakej komisie, maskujúcej sa vraj dobrým úmyslom zamedziť inzerentom podporovať reklamou existenciu a fungovanie internetových stránok so „sporným obsahom“. No nie je to nič viac a nič menej ako moderná formička cenzúrneho pieskoviska neoliberálov, nenávidiacich každého a všetkých s odlišným názorom. Existuje však aj ďalšia čierna listina už s konkrétnymi menami publicistov i spisovateľov, ktorým by v pražskej či v bratislavskej kaviarni nepodali ani len vodu... Tú sa však komisionálni zbabelci nikdy neodvážia zverejniť, veď by im strhla ich demokratické škrabošky. Obdivujem preto nadhľad i tvorivosť Gabriely Rothmayerovej, Jozefa Banáša, Gustáva Murína, Eduarda Chmelára, Ľudovíta Števka, Oskara Krejčího, Lenky Mayerovej, Pavla Dinku, Ivana Hoffmana, Zdenka Hrabicu, Jána Čomaja i niekoľkých ďalších, ktorí s odvahou a statočnosťou, no s faktami a logickými súvislosťami vyjadrujú verejne svoj názor. Samozrejme, odlišný od hlavného prúdu.

Najostrejšie sa extrémna nenávisť cenzorov uplatňuje v tomto roku na Slovensku voči vydavateľovi T. E. Rostasovi, ktorého obžalovali, postavili pred súd a už aj odsúdili. A tiež proti expremiérovi Robertovi Ficovi, ktorého vehementne bránil spolustranícky poslanec Ľuboš Blaha. Keďže si dovolil poukázať na inkvizičné praktiky a účelové politické prepojenia, rozpútala sa proti nemu likvidačná poľovačka. Po verbálnych útokoch a mediálnom lynči nastupuje zvyčajne stáročiami osvedčená demonštrácia sily. Spomeňme, ako Fica fackovali a zosmiešňovali za zmienku o aktivitách amerického miliardára Sorosa. Iba hovoriť zrejme nestačí. Treba ukázať niečo konkrétne a odvysielať v éteri. Lebo len to, čo je na televíznej obrazovke, je pravdou. Rovnako, ako keď súkromná česká televízia Prima odvysielala v auguste 2016 materiál o Georgeovi Sorosovi a jeho „prstoch v Majdane“ (https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/TV-Prima-si-posvitila-na-aktivity-George-Sorose-Tohle-pry-pacha-v-Cesku-449758) a potom v roku 2018 po 2 a pol minútach pravdy o Sorosovom cieľavedomom ovplyvňovaní politiky v štátoch strednej Európy, či o manipulovaní volieb do Európskeho parlamentu (https://www.youtube.com/watch?v=5q_2GP0Evoo). Prima vtedy materiály prevzala zo zahraničných zdrojov, no aj tak ju české liberálne médiá (vrátane Českej televízie) označili za šíriteľa konšpiračných teórií.       Reportérky ČT však varia hustú slepačiu polievku z domácich ingrediencií, so štábom nakrúcali priamo v Prahe. Zadaním však nebol filantrop maďarského pôvodu, no ešte väčší globálny hráč.

cina_168.jpg

Českému verejnoprávnemu vysielateľovi sa tak podarila úžasná vec! A to na sklonku tretej adventnej nedele (15. decembra 2019) vo večernom vysielaní  investigatívnej relácie „168 hodin“. V úvodnej publicistickej reportáži jasne a polopatisticky odkryla spôsob, cestu i prostriedky, ktorými vraj obrovská Čína ovplyvňovala cez PR agentúru a vybrané médiá verejnú mienku v maličkej Českej republike (https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/219452801101215-168-hodin). Dialo sa to prostredníctvom obchodnej spoločnosti Home credit cez kampaň „Za Čínu krásnější“. Svoj vplyv uplatňovala technologická veľmoc pochopiteľne za neuveriteľné peniaze. Veď zadarmo ani kura nehrabe, nieto ešte skorumpovaní a všetkého schopní „žurnalisti“ s politikmi. Samozrejme, že Wollnerov reportérsky tím mediálnych snajperov so serverom Aktuálne.cz zacielil mieridlo na jedného z najbohatších Čechov Petra Kellnera, vlastniaceho medzinárodný poisťovací holding PPF. No ponad jeho rameno smeroval výstrel aj do okien Pražského hradu. Veď do prezidenta Miloša Zemana sa triafa pražská kaviareň pri každej príležitosti. To sa v „stovežatej“ nosí ako v Bratislave pľutie na Blahu... Podľa ČT na to osobne zneužili a využili sinológa Víta Vojta, ktorý cez svoj projekt Sinoskop často vystupoval v médiách. Jeho PR agentúra vraj pôsobila formou „čiernej propagandy“ a údajne z viacerých zainteresovaných občanov ČR, podnikateľov, novinárov, opozičných politikov, starostov vytvorila celú sieť. Školenia, semináre, príspevky na sociálnych sieťach, PR články a distribuované e-maily mali byť dôkazom presadzovania záujmov cudzej moci v Čechách.

Znepokojenie tvorcov z Kavčích hôr dosiahlo rozmermi veľkosť najľudnatejšieho štát vo svete. „Objektívni“ reportéri so svätožiarou dali slovo i českým bezpečnostným analytikom a opreli sa aj o aktuálnu Správu BIS. Z nej pramenia tvrdenia o záujmoch cudzej mocnosti a obavy z bezpečnostnej hrozby pre stredoeurópsky štát na čele s nenávideným premiérom Andrejom Babišom. Tajní tvrdia, že v Českej republike v roku 2018 pôsobili všetky najvýznamnejšie čínske spravodajské služby. Tie sa okrem kyber útokov a ovplyvňovania politiky pokúšali vraj narušiť aj vzťahy medzi Českom a Taiwanom. „V kontexte čínskych aktivít zameraných na českú akademickú obec, bezpečnostné zbory a štátnu správu zaznamenala BIS rastúci počet čínskych pozvaní adresovaných českým občanom na školenia, semináre a poznávacie zájazdy. Čínska strana ponúka pozvaným uhradenie všetkých výdavkov (dopravu, ubytovanie, stravné, zápisné) a k tomu ešte pridáva vreckové,“ upozorňuje BIS, podľa ktorej si tak Čína vytvára kontaktnú sieť osôb, ktoré jej budú naklonené a budú ochotné jej vychádzať v ústrety.

Tlieskam tomuto počinu televíznych rotvajlerov, keďže očividne podľahli svätému zadaniu takej silnej témy. Analytici inej svetovej mocnosti z ambasády sídliacej na Malej strane ich však za to asi nepochvália... Veď je to škandál takých obrovských rozmerov, ako Čína, USA alebo Rusko! Takéto zahraničné ovplyvňovanie je škandálom tak v Čechách ako na Slovensku alebo v Nemecku či v brexitovej Veľkej Británii. Netreba k tomu veľa, aby do schémy odvysielanej reportáže vložili iný názov veľmoci, dosadili iné mená novinárov (podľa preukázateľnej angažovanosti sa redaktorov v témach), dosadili konkrétne tituly denníkov a portálov, názov relevantnej distribučnej PR agentúry, odlišnú značku nadnárodnej spoločnosti, smartfóny značky Huawei zamenili za Apple či Saygus – a je vymaľované! Ak by napríklad Reportéri Slovenskej televízie (ukrývajúci sa za skratku RTVS s dvojbodkou) mali „gule“, ľahko by priniesli potvrdenie toho, čo väčšina Slovenska dávno vie. Alebo aspoň tuší. Mňa osobne, ako platiaceho koncesionára i občana chystajúceho sa koncom februára 2020 voliť, by to potešilo. Odvysielaním v televízii by sa totiž mohol rozfúknuť konšpiračný opar. Alebo by slobodomurárska komisia aktualizovala svoj zoznam konšpirátorov a pridala naň už aj ČT s RTVS? Tomu sa povie čaro nechceného!                                      
 

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon
     
Reklama
Reklama

Blogy a statusy

Reklama
Reklama
Reklama