Reklama
Reklama

Hra s verejnou mienkou

Je dosť diskutabilné, či výskumy verejnej mienky majú na občanov taký veľký vplyv ako informácie vplyvných médií. Každý sa určite rád pozrie na, ktorý politik je podľa občanov najúspešnejší, ponadáva si, ak na vrchole je iná strana ako tá, ktorú preferuje on. Niekto má dokonca voči prieskumom istej agentúry aj výhrady.
Počet zobrazení: 780

Je dosť diskutabilné, či výskumy verejnej mienky majú na občanov taký veľký vplyv ako informácie vplyvných médií. Každý sa určite rád pozrie na, ktorý politik je podľa občanov najúspešnejší, ponadáva si, ak na vrchole je iná strana ako tá, ktorú preferuje on. Niekto má dokonca voči prieskumom istej agentúry aj výhrady. Tým niekým je predseda Smeru Robert Fico a agentúra má názov Markant. Svoje výhrady prezentoval Fico už viackrát, naposledy však po zverejnení výsledkov volebných preferencií politických strán za december. V ňom je totiž jeho strana až na treťom mieste, zatiaľ čo v ostatných prieskumoch o priečku vyššie. Stranou, ktorá sa v markantských štatistikách dostala pred Fica, je práve SDKÚ. Subjekt, ktorému predsedá premiér, ktorého poradkyňou je Táňa Rosová, šéfka Markantu. Zaujímavé sú aj ďalšie rozdiely v preferenciách. KDH má napríklad až 8 percent (podľa MVK len 6,1). Naopak, v prieskume Markantu má SNS 7,8 percenta, zatiaľ čo v MVK 9,2. Ktovie, či ide len o štatistické odchýlky, alebo sa s verejnou mienkou ktosi zahráva.

Facebook icon
YouTube icon
RSS icon
e-mail icon

Reagujte na článok

Napíšte prosím Váš text.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
     
Reklama
Reklama
Reklama

Blogy a statusy

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama