Reklama
Reklama

Archív článkov

Keď pred takmer desiatimi rokmi začala Iveta Radičová svoju prezidentskú kampaň, zvolila si ako svoje ústredné heslo slušnosť. Akoby tým chcela naznačiť, že ľudia, ktorí ju podporujú, sú slušní a tí ostatní nie. Jej kampaň bola založená na elitárstve, sama seba prezentovala ako obraz toho „lepšieho Slovenska“, vzdelanejšieho, empatického, aktívnejšieho s tým, že tí,...

Slovensko si počas svojej ekonomickej transformácie prešlo všeličím. Už na začiatku deväťdesiatych rokov bežní občania ťažko doplatili na liberalizáciu cien, rozumej ich skokový nárast. Dôsledok bol jasný – cválajúca inflácia dokonale znehodnotila úspory väčšiny obyvateľstva. Potom prišla takzvaná reštrukturalizácia priemyslu, rozumej hromadné prepúšťanie, krach celých...

Autor