Reklama
Reklama

Archív článkov

Dňa 11. decembra 2018 sa na verejnosti objavili výsledky prieskumu verejnej mienky, ktorý pre CenPress – Centrum pre nezávislú a objektívnu žurnalistiku – pripravila agentúra Focus.

Podľa neho „Informáciám, ktoré sú prezentované v sledovaných médiách, verí 76 percent Slovákov. Nadpolovičná väčšina (51 %), si myslí, že verejnoprávne médiá sú...

K starým bojovým taktikám patrí odvedenie pozornosti. No aj kúzelníci dobre vedia, že ak sa podarí šikovne odviesť pozornosť, divákovi unikne, že si čosi strčili do vrecka alebo niečo z neho vytiahli. V mediálnom svete nás manipulátori  touto taktikou prinútia nezaoberať sa ich správaním, zvedú nás jednoducho z cesty nabok. Len aby pokračovali v dosiahnutí svojich...

Autor