Reklama
Reklama

Archív článkov

Blíži sa koniec ospevovaného osmičkového roka. Niekoľkí si spokojne harpagonsky mädlia dlane, mnohí by naň najradšej zabudli...

Uznania sa však dočkal ten, koho meno sa najčastejšie spomínalo v médiách, lietalo najviac na internete a vo vyhľadávačoch... Ten, kto najúčinnejšie mútil vody svetového politického rybníka.  

...

Dňa 11. decembra 2018 sa na verejnosti objavili výsledky prieskumu verejnej mienky, ktorý pre CenPress – Centrum pre nezávislú a objektívnu žurnalistiku – pripravila agentúra Focus.

Podľa neho „Informáciám, ktoré sú prezentované v sledovaných médiách, verí 76 percent Slovákov. Nadpolovičná väčšina (51 %), si myslí, že verejnoprávne médiá sú...

K starým bojovým taktikám patrí odvedenie pozornosti. No aj kúzelníci dobre vedia, že ak sa podarí šikovne odviesť pozornosť, divákovi unikne, že si čosi strčili do vrecka alebo niečo z neho vytiahli. V mediálnom svete nás manipulátori  touto taktikou prinútia nezaoberať sa ich správaním, zvedú nás jednoducho z cesty nabok. Len aby pokračovali v dosiahnutí svojich...