Reklama
Reklama

Archív článkov

Nie je to len prípad Slovenska, kde nadmerné zdôrazňovanie materskej a rodinnej roly ženy viedlo k tomu, že naše ženy, až na niekoľko výnimiek, nešéfujú veľkým firmám, nestoja na čele dôležitých úradov, o ich vplyve v politike ani nehovoriac. V socializmom poznačenej druhej polovici 20. storočia bola snaha realizovať myšlienku sociálnej rovnosti. No vo vzťahu mužov a žien sa...

Robert Fico je v niektorých veciach ako nepoučiteľný žiačik - opäť sa pokúsil o čosi, čomu možno ani sám neverí a čo je pri troške kalkulácie vopred odsúdené na neúspech. Národnej rade predložil návrh, aby sa konalo referendum o neprivatizovaní 49 percent akcií SPP. Jeho iniciatíva však parlament neoslovila. Ak si Fico myslel, že so silnejúcimi spormi vo vládnej koalícii pre...

Tak sa zdá, že nedobytnosť Vodného vrchu v Bratislave s parlamentnou budovou a nápadná podobnosť väčšiny poslancov s mierne pretransformovaným významom Gándhiho troch opíc, zostane do konca tohto volebného obdobia verná svojej povesti. Presvedčili sa o tom aj tvorcovia a propagátori tzv. antidiskriminačného zákona hovoriaceho o rovnosti príležitostí a zákaze diskriminácie...

Parlamentné voľby sa v roku 1998 vyznačovali zjednocujúcim fenoménom: volilo sa „proti niekomu“. Tie tohtoročné majú opäť vo svojom vienku podobné označenie - tentoraz sa však hlasuje „za niekoho“. Aspoň tak to tvrdí väčšina mimovládnych organizácií, ktoré i v tomto období podnecujú ľudí k vyššej účasti na voľbách. Nebolo by na tom nič zlé, nepresved-čených a neinformovaných...

Reklama je možno navonok „navoňaná zdochlina“, hovorí klasik reklamných kampaní, fotograf Oliviero Toscani. Pravda však je, že reklama je predovšetkým spôsob, ako podporiť dobrý tovar vtedy, keď nejde na odbyt.

V prípade politických strán na slovenskom predvolebnom nebi treba povedať, že ide o tovar rozličných akostných tried – od tovaru, ktorý sa...

Kategória

Autor