Reklama
Reklama

Archív článkov

Reklamy v dopravných prostriedkoch k nám (v tomto prípade najmä ženám) prehovárajú aj v tieto horúce letné dni. Oznamujú, čo sa stane, ak čo i len v jeden jediný deň nepoužijeme dermatologicky „atestovaný“ dezodorant, hebkejší ani vatička a voňavejší ani jarný vánok vône napučaných stromoradí. Áno dámy! Ich výrečnosť je zjavná: Leto je už tu a horúčavám sa nevyhneme, ani keby...

Ak je spoločenstvo v kríze, hľadá záchrancu či záchrankyňu, ktorý alebo ktorá príde a odvážne vezme zodpovednosť na svoje plecia. Stav krízy je stavom disproporcie, stavom ohrozenia spoločenstva, ktoré práve počas krízy, ešte väčšmi ako inokedy, podlieha nepriaznivým vplyvom svojho okolia a je náchylné hyperbolizovať čo i len náznak akéhokoľvek bezprávia a zla. A zlo je zlom...

Autor