Reklama
Reklama

Archív článkov

Keď som podvečer, ktorý sa v meteorologickom kalendári zapísal ako búrkový až smršťový, začala spovedať Ľubomíra Dibáka, šéfa kníhkupectva vydavateľstva Slovenský spisovateľ, dosť sa dažďu potešil. Pre kníhkupectvo to môže znamenať zákazníkov navyše. Pravda, nesmie pršať pridlho, pretože vtedy sa nikomu nechce ísť nakupovať ani potravu pre žalúdok, nieto ešte pre dušu. Ako sa...

Ak si mimo, kúp si MIMO. Čo poviete na takýto reklamný slogan? Byť na mieste manažéra reklamnej agentúry, zaručene by som sa začala zaujímať nielen o jeho tvorcov, ale aj o to MIMO. Ja som to urobila, aj keď nijaký manažér nie som, a to, čo som objavila bolo prekvapujúce, ba až trošku šokujúce. Slogan aj názov časopisu (lebo MIMO je časopis) vymysleli žiačky na prvom stupni...

Keď som si k nej prisadla, Jej Veličenstvo kráľovná Natália vôbec neprotestovala. Možno preto, že občianskym menom sa volá Kolenová a je žiačkou Základnej školy na Podzámskej ulici v Hlohovci. Káľovnou sa stala vlani, lebo veľa číta. Ako mi neskôr svitlo, táto víťazka súťaže o Kráľa čitateľov detského oddelenia hlohovskej knižnice bola aj spoluautorkou jedného z triednych...

Kategória

Autor