Reklama
Reklama

Archív článkov

Prvého októbra štartuje na verejnoprávnej Dvojke desať premiér pôvodných slovenských dokumentov, ktoré by mali byť viditeľným znakom profilovania druhého okruhu STV ako média pre menšinového diváka, ako sa korektne vraví publiku, nemilujúcemu prefabrikované formáty celosvetového zábavného priemyslu. Dlho sľubovaný nový začiatok dostáva konkrétnejšiu podobu: jednotka sa „očistí...

Keby manažment bratislavskej Novej scény chcel umocniť multiplikačný efekt svojej dlhodobej a poriadne drahej reklamnej kampane k premiére muzikálu Donaha, a keby dobre predávaný bulvárny denník chcel zvýšiť náklad fotografiami pánskeho striptízu, nemuseli by urobiť nič iné, než čo v podstate urobili. Totiž pozvať na generálku svetobežného muzikálu novinárov a fotoreportérov,...

Rozpaky politickej elity nad šesťdesiatym výročím Slovenského národného povstania vyvrcholili prevahou kvantity nad kvalitou: keďže väčšina ľudí, ktorí spravujú naše veci verejné, vedela, že ide o výročie významné, ale nevedela dosť dobre, čo od neho mienkotvorná väčšina pri oslavách očakáva, zvolila sa koncepcia celonárodného festivalu, prenášaného z mesta do mesta, snímaného...

Autor