Reklama
Reklama

Archív článkov

„Kampaň ako v Amerike – pivo za polovičnú cenu“, takto hodnotí štýl svojej kampane aktuálne najsilnejší prezidentský kandidát Eduard Kukan. A skutočne. Prvé kroky prezidentskej kampane ministra zahraničia nesú silný americký rukopis. Znak prvý: hlavné motto kampane „Pracujem pre Slovensko, doma aj v zahraničí“ – jednoduché, vystihujúce podstatu a silnú stránku kandidáta. Presne...

132 prítomných, 70 za, 32 proti, 11 sa zdržali a 19 nehlasovali. Novela interrupčného zákona schválená. A vládna kríza na stole. Takýto výsledok ešte pár dní pred hlasovaním drvivá väčšina pozorovateľov neočakávala. Čo sa teda stalo? Podľa plánu hlasovali ANO a KDH, každý po svojom. Takisto podľa očakávania hlasovali za prijatie zákona aj SMER a KSS, rovnako Ľudová únia. Nie...

„Slovensko chce a musí ísť do Európy.“ Na tomto sa zhoduje politická elita krajiny spolu s drvivou väčšinou verejnosti. No otázku, akú Európu a koľko tej Európy na Slovensku reálne chceme, rozhodujúce politické sily krajiny ešte nezodpovedali. Kritika toho, že slovenská diskusia o integrácii do Európy, o jej podstate je viac ako povrchná, sa postupne ozýva z viacerých strán....

Autor