Archív článkov

Aká je vaša predstava o tom, ako by mala prebiehať predreferendová kampaň? - Dôležité je samotné referendum a jeho výsledok, nie kampaň. Tá je len prostriedkom na dosiahnutie pozitívneho výsledku. Mediálni experti nás upozornili aj na to, že kampaň má byť správne načasovaná, aby nevyvolala únavu. Zdá sa, že najúčinnejšia bude tesne pred referendom. Dohodli sme sa na tom, že...

Európske referendum. Európske udalosti. U nás v Európe. To sú názvy relácií, ktoré už od začiatku roka vysiela Česká televízia, aby mobilizovala Čechov ku kladnému vyjadreniu sa o vstupe krajiny do EÚ. Na Slovensku sa ešte len začína rozmýšľať, ako bude predreferendová kampaň vyzerať. Viac ako samotné relácie s európskou tematikou sa spomínajú letáky, brožúry, billboardy a...

Politiku dnes mnoho ľudí nazýva iba panským huncútstvom. Podľa povolebného výskumu agentúry Dicio takmer deväť percent opýtaných politika nezaujíma, vyše 17 percent respondentov nemalo v posledných voľbách koho voliť a takmer 21 percent je jednoducho z politiky znechutených alebo ich politici sklamali. I napriek tomu politické strany dnes žijú aj vďaka nám, daňovým poplatníkom...

„V Slovenskej televízii chýbali jasné pravidlá hry a kompetencie, pričom nikto nič nevedel, nikto ju neriadil a nik za to neniesol zodpovednosť... V takej situácii vám nezostáva nič iné, iba sa rýchlo a jasne rozhodnúť ako ďalej. Ja som sa preto rozhodol vyhlásiť krízový stav.“ Krízový stav Richarda Rybníčka a jeho rýchlej roty, ktorých Odborový zväz masmédií obvinil, že...

Slovenská televízia (STV) sa topí v dlhoch a vyviesť z tejto situácie by ju malo aj zvýšenie koncesionárskych poplatkov. No napríklad len za minulý rok zaplatila Rade pre vysielanie a retransmisiu pre porušenie zákona viac ako dva milióny korún. A čo sa dialo s reláciami, v ktorých sa zákon o vysielaní porušoval? Nič. V programe boli aj naďalej. Nový riaditeľ STV sa teda...

Zdá sa, že veta – aj zlá reklama je dobrá reklama – v prípade predreferendovej kampane na Slovensku platí. Ak ste si totiž náhodou nevšimli, že vôbec nejaká kampaň prebieha, škandál okolo europiesne ste určite neprehliadli. A tak sa momentálne viac hovorí o ňom ako o samotnom referende.

Pri segmentácii cieľových skupín jeden z realizátorov kampane – Creo...

Píšte a komunikujte

ISSN 1336-2984