Reklama
Reklama

Archív článkov

Predvolebná kampaň v Českej republike sa nesie v znamení utrácania desiatok miliónov korún a stagnácii volebných preferencií. Navyše výskumy naznačujú ďalší pokles volebnej účasti. Šok, ktorý vyvolala porážka socialistu a premiéra Lionela Jospina vo francúzskych prezidentských voľbách, opätovne vyvolal diskusiu, či nižšia účasť voličov znamená predovšetkým straty pre ľavicu....

Predvolebná atmosféra v Českej republike je plná výkrikov o kríze, pestrofarebných vízií a najrozličnejších definícií reality. Tieto pojmy môžu pomôcť poodhaliť závoj každodennosti. Máloktoré slovo je v politike tak znehodnocované infláciou častého používania ako výraz „kríza“. Každý, i ten najmenší problém sa v ústach opozičných politikov a senzáciechtivých novinárov mení na...

Autor